محمد شفیعی روز شنبه و در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتصاد خانواده که در مجتمع مهر و ماه قزوین برپا شده به خبرنگار ایرنا گفت: شرایط اقتصادی جامعه و خانوارها امروز دیگر همانند گذشته نبوده تا جایی که بار مسئولیت ها در خانواده ها به یک میزان برروی دوش زنان و مردان تقسیم شده است.
وی با اشاره به اینکه باید بپذیریم که دیگر در یک جامعه سنتی قدیم قرار نداریم، افزود: امروز زنان در جامعه باید ایفاگر نقش خود باشند تا جایی که این نقش آفرینی گاهی اوقات یا با مسئولیت پذیری همراه بوده و یا با فعالیت و مشارکت در بخش های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی صورت می پذیرد.
شفیعی با اشاره به نمایشگاه اقتصاد در خانواده، یادآور شد: خوشبختانه ما در این نمایشگاه شاهدیم که زنان هنرمند ما به دلایلی پای کار آمده و درصدد ارایه هنر خود به جامعه هستند و وظیفه ما به عنوان مسئولان دولتی در درجه نخست حمایت و سپس بالا بردن سطح کیفی کالاهای عرضه شده کیفیت و انعکاس سطح توانمندی های این قشر به جامعه است.
سرپرست فرمانداری قزوین ادامه داد: این در حالی است که مخاطبان ما باید همگام و همراه با علم روز پیش بروند و در ارایه محصولات خود به کیفیت کارهای خود بیش از پیش بها دهند.
این مسئول در ادامه با اشاره به امکان سنجی و برپایی غرفه هایی دایمی برای عرضه محصولات زنان جامعه، افزود: خوشبختانه با همکاری شهرداری قزوین که همیشه حمایت کننده این قشر از جامعه بوده، چهار نقطه مورد شناسایی قرار گرفته و سعی داریم با رایزنی های لازم مکانی ثابت و همیشگی را برای عرضه محصولات و توانمندی های زنان مهیا کنیم.
نخستین نمایشگاه اقتصاد خانواده با عنوان خانواده مینودری با رویکرد حمایت از مشاغل خرد و صنایع دستی از 28 آذر ماه گذشته به مدت پنج روز در مجتمع مهر و ماه قزوین برگزار شده است.
جامعه هدف این نمایشگاه ها را فعالان صنایع دستی، مددجویان بهزیستی، هلال احمر، کمیته امداد، سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه کار آفرینی و اشتغالزایی تشکل داده اند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.