به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: شکست دوباره آمریکا و رژیم سعودی در سوریه و یمن نشان از نتیجه بخش بودن تلاش های سربازان اسلام و مدافعان حرم دارد.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه مشاور امنیت ملی آمریکا از اتفاقات پیش آمده بسیار عصبانی شده است، گفت: آمریکا با حمایت از فتنه گران نظام و رهبری را هدف گرفته بودند اما پس از ناکامی در رسیدن به هدف خود بار دیگر شکست خورده و باید به آنها گفت که آنقدر حرص بخورید تا بمیرید.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین به اتفاقات اخیر فرانسه نیز اشاره کرد و گفت: مستکبران این کشور اکنون سرخم کرده اند و البته نباید فراموش کنیم با حضور حضرت ولی عصر (عج) بساط مستکبران و ظالمان در همه عالم برچیده خواهد شد.
آیت الله عابدینی به اهمیت منجی عالم اشاره کرد و افزود: حتی مسیحیان به منجی اسلام اعتقاد دارند و می دانند روزی فرا می رسد که امام عصر عدالت را در دنیا محقق می سازد اما باید از این افراد گله مند بود که چرا در مورد امام زمان تحقیق نمی کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه شب یلدا را در پیش داریم، گفت: در قران به شب تاکید ویژه ای شده و آنرا خداوند مایه ارامش انسان قرار داده است.
وی با اشاره به فضیلت نماز شب، افزود: اگر انسان شب را با لهو و لعب پشت سر بگذارد قطعا ضرر کرده اما اگر از این فرصت برای عبادت و بندگی خدا بهره ببرد بدون شک سودمند خواهد شد و با این کار برکت و رحمت را به سوی خودش هدایت کرده است.
امام جمعه قزوین در پایان حضور دانش آموزان در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه را اقدامی مثبت و موثر در ارتقای بینش و معرفت دینی و بصیرت این افراد دانست و خواستار تداوم این رویه شد.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.