صدیقه ربیعی روز پنجشنبه در حاشیه نمایشگاه اقتصاد خانواده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از کمک های این اداره کل در راستای اموزش بازاریابی، برپایی چنین نمایشگاه هایی است.
این مسئول گفت: استمرار نمایشگاه اقتصاد خانوادگی به مدت یک سال و ماهانه پنج روز راستا فرصت مغتنمی برای معرفی هنر و صنعت زنان شاغل و همچنین بازاریابی محصولات آنها است.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه های در دستور کار اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، حمایت از مشاغل خانگی و ایجاد عرصه برای زنان در حوزه اشتغال و کسب و کار است.
ربیعی ادامه داد: خیلی از سرمایه های ما در آموزش صرف شده اما نتایج آن در اقتصاد سر ریز نشده است بنابراین باید زنان با ورود در کسب و کار خصوصا مشاغل خرد و خانگی تاثیر مثبتی در اقتصاد داشته باشند.
وی با اشاره به فراهم شدن بانک اطلاعاتی از بانوان توانمند قزوین، گفت: به منظور برنامه ریزی منسجم برای ارتقای توانمندی زنان، اطلاعات صاحبان مشاغل این بانک در حال به روز رسانی است تا ساماندهی مناسبی در این خصوص داشته باشیم.
ربیعی در ادامه با اشاره به بخشی از برنامه امور بانوان استانداری قزوین در حوزه سلامت و افزایش تحرک بدنی بانوان، افزود: حتی زنان روستایی نیز که تا سال های قبل تحرک بالایی داشتند امروزه در اثر صنعتی شدن جوامع بی تحرک شده اند و باید با برنامه های لازم نسبت به افزایش تحرک آنها و در نتیجه داشتن جامعه ای سالم اقدام کرد.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.