به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، سیده حمیده زرآبادی روز پنجشنبه در همایش ورزش صبحگاهی بانوان که در سالن کوثر برگزار شد، از مسئولان برگزار کننده این مراسم و حضور پرشور بانوان در ورزش صبحگاهی تقدیر و تشکر کرد.
وی ادامه داد: حضور پرشور بانوان در مراسم های صبحگاهی و سایر برنامه های ورزشی و فرهنگی موجب دلگرمی مسئولان شده و آنان را ترغیب می کند تا با تلاش بیشتر برنامه های پرباری را برای شهروندان برگزار کنند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ورزش کردن مادران در کنار فرزندانشان اقدامی ارزشمند محسوب می شود که باید در سطح جامعه این مساله ترویج یابد و در همین راستا به دنبال آن هستیم تا مکانی مناسب را برای این کار فراهم کنیم.
به گفته زرآبادی، مسئولان باید به این باور برسند که هر قدر برای ورزش بانوان کار کنند باز هم اندک بوده چرا که ارتقای سلامت و نشاط بانوان با استفاده از ظرفیت ورزش های همگانی منجر به کاهش آسیب های اجتماعی و نیز افزایش نشاط و سلامت جامعه، به ویژه بانوان می شود.

**60 ایستگاه ورزشی در قزوین برای ورزش همگانی شهروندان آماده سازی شده است
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این مراسم اظهار داشت: هم اکنون 60 ایستگاه ورزشی در سطح شهر قزوین برای ورزش همگانی شهروندان، به ویژه بانوان آماده سازی شده است.
مهدیه سادات قافله باشی از مادران و زنان به عنوان پایه و اساس زندگی یاد کرد و افزود: بدون شک ضامن بقا و تداوم نشاط، سرزندگی و سلامت هر جامعه زنان هستند که در نهایت سلامتی و تندرستی را در خانواده ها فراهم می کنند.
به گفته این عضو شورای شهر، حضور فعالانه زنان در برنامه های مختلف مدیریت شهری جای امیدواری داشته و شورای پنجم نگاه ویژه ای به سلامت و نشاط اجتماعی دارد.
در ادامه این مراسم و به قید قرعه از بانوان ورزشکار در همایش ورزش صبحگاهی تقدیر و از نفرات برگزیده جهت تزئین هندوانه شب یلدا با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.