به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در دیدار با راهداران استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: بخشی از مشکلات صنعت حمل و نقل کشور به تحریم ها و برخی به مسایل و مشکلات داخلی مربوط می شود که می توان با تصمیم گیری های به موقع و مناسب برای حل آنها اقدام کرد.
زاهدی افزود: به عنوان مثال به دلیل تورم موجود در کشور با افزایش قیمت برخی از کالاها و لوازم مصرفی به ویژه در زمینه ناوگان حمل و نقل مواجه بودیم و باید به تناسب آن سالانه برای افزایش قیمت کرایه ها اقدام شود.
وی گفت: اگر سالانه موضوع افزایش قیمت خدمات در اصناف مختلف مورد بررسی قرار گیرد شاهد انباشت مشکلات در سال های آینده نبوده و با نارضایتی اصناف مختلف از رانندگان،نانوایان و ... مواجه نخواهیم شد.
وی با اشاره به نگرانی رانندگان برای تامین لاستیک، گفت: باید موضوع کمبود این محصول را در بازار به مسئولان ملی انعکاس داد و با توزیع عادلانه لاستیک تحویل شده ناراحتی رانندگان را از میان برد.
این مسئول اضافه کرد: حمل و نقل زیر ساخت اساسی توسعه در کشور است و تاثیر آن در همه ابعاد زندگی مردم قابل مشاهده است هرچند بسیاری از مردم از این نقش و تاثیر چندان آگاه نیستند.
زاهدی گفت: حمل و نقل در کشور از جمله نعمت هایی است که قدر آن دانسته نمی شود ولی به محض از دست دادن همه به ارزش و اهمیت آن پی می برند.
استاندار قزوین با تبریک هفته حمل و نقل، راهداری و رانندگان ادامه داد: راهداران همواره برای حمل و نقل روان در کشور تلاش بسیار زیادی را متحمل می شوند و باید از زحمات و کوشش های آنها در این مسیر قدردانی کرد.
زاهدی اضافه کرد: سال گذشته با تلاش راهداران کولاک و سرمای زمستان بدون هیچ خسارت و تلفات انسانی سپری شد که امیدواریم امسال نیز شاهد کمترین میزان خسارت و تلفات در فصل سرد سال باشیم.
وی با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان حمل ونقل افزود: در این زمینه می توان پیشنهادها و نظرات تشکل ها و بخش های خصوصی را جمع آوری کرده و به مسئولان استانی و ملی انعکاس داد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.