فرماندار البرز گفت: شوراهای دانش آموزی نمایندگان خرد جمعی در مدارس هستند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی فرماندار این شهرستان، در دیدار اعضا شوراهای دانش آموزی مدرسه حمزه سید الشهدا (ع) و مدیران آنها گفت: شوراهای دانش آموزی نمایندگان خرد جمعی دانش آموزان در مدارس هستند.

وی با اشاره به بهره گیری مناسب از ظرفیت و توانمندی‌های این شوراها در مدارس افزود : استفاده از نظرات دانش آموزان در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی به نمایندگی شوراهای منتخب آنها در ارتقاء مهارتهای‌شان بسیار موثر است .

گروسی تاکید کرد : فلسفه ایجاد شوراهای دانش آموزی استفاده حداکثری از توانمندی‌های دانش آموزان و تقویت روحیه مشارکت پذیری در آنهاست .

فرماندار البرز با تاکید بر نگاه همه جانبه به عملکرد و احتساب معدل فعالیت‌های مدیریت شهری در سطح جامعه بزرگتر ، ارزیابی نتایج عملکرد شوراهای دانش آموزی در جامعه کوچکتر یعنی مدرسه را ضروری دانست و گفت : از نگاه تک بعدی به فعالیت‌های شوراها در هر سطحی اجتناب شود ، زیرا نتیجه و برآیند مثبت فعالیت در تمامی حوزه های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی نتیجه مطلوب در پی خواهد داشت .

در پایان این نشست اعضاء شورای دانش آموزی مدرسه حمزه سید الشهدا (ع) به بیان دیدگاه های خود در خصوص مسائل روز جامعه و مشکلات پیش رو دانش آموزان از جمله درخواست پیگیری جهت ترمیم آسفالت مدرسه پرداختند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.