به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی در جریان بازدید از مرکز رویان جهاد دانشگاهی در تهران و دیدار با حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور افزود: به دلیل سیاست زدگی، همه احزاب و گروه های سیاسی تمامیت مدیریت استان را طلب می‌کنند.
وی با اشاره به لزوم رفع چنین فضای سیاست زدگی در جهت توسعه همه جانبه قزوین و رفع موانع رشد استان از جمله در حوزه های علمی و پژوهشی، تصریح کرد: در حال حاضر برخی از ساختمان‌های دستگاه‌های اجرایی بلااستفاده باقی‌ مانده است و با هر سازمانی که صحبت شده عنوان می‌کنند می‌خواهند پژوهشکده را راه‌اندازی کنند.
استاندار قزوین با اشاره به پروژه مجتمع فناوری جهاددانشگاهی قزوین،اظهار داشت: اگر جهاددانشگاهی احداث این پروژه عظیم را آغاز کند ما قول می‌دهیم آن را به اتمام برسانیم.
زاهدی ابراز امیدواری کرد: چون نمی‌توان تمامی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی کشور را در قزوین متمرکز کرد حاضریم در مواردی که استعداد و پتانسیل لازم در استان وجود دارد همکاری لازم را با جهاددانشگاهی داشته باشیم.
وی با اشاره به ظرفیت مناسب جهاد دانشگاهی برای افزایش فعالیت‌ها در استان قزوین، اظهار کرد: این نهاد با یک نگاه علمی و غیردرآمدی صرف، فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهد.
استاندار قزوین ادامه داد: جهاددانشگاهی می‌تواند در استان قزوین در چند زمینه‌ی تخصصی وارد شود و اجرای عملیاتی بین بخش علمی، کشاورزی و صنعتی را برقرار کند.
در جریان این دیدار تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری و جهاد دانشگاهی منعقد شد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.