به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، محمود احمدی روز پنجشنبه افزود: براساس برنامه ‌های سازمان تعزیرات حکومتی در راستای حمایت ازحقوق مصرف ‌کنندگان نظارت‌ های این اداره کل و سایر دستگاه‌های مربوطه بر بازار شب یلدا از ابتدای هفته آینده آغاز می‌شود.
وی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و شلوغی بازار آجیل، میوه، شیرینی و سایر نیازهای مراسم این شب، طرح ویژه نظارتی از سوی تعزیرات حکومتی استان قزوین اجرا و به پرونده‌های ارجاعی خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.
احمدی، رسیدگی به تخلفات اقتصادی در جامعه اعم از گران ‌فروشی، کم ‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی و اجحافی که از سوی برخی از صنوف در حق مصرف‌کنندگان ایراد می شود را از وظایف ذاتی تعزیرات حکومتی عنوان کرد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین توضیحات بیشتری در خصوص جزئیات این طرح داد و گفت: این طرح با حضور بازرسان دستگاه های مربوطه از جمله صنعت ، معدن و تجارت، اتحادیه‌های اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی در مراکز عرضه میوه و آجیل و مایحتاج مردم اجرا می‌شود و در صورت مشاهده تخلف به‌صورت ویژه و در صورت نیاز در محل و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.
وی گفت: در این خصوص شعبه ویژه ای در اداره کل تشکیل شده تا صدور آرای متخلفین تسریع شود.
احمدی در ادامه از کسبه استان قزوین خواست حقوق مصرف کنندگان و انصاف را رعایت کرده و از شهروندان نیز درخواست کرد در صورت مواجهه با هرگونه تخلف موارد را به سامانه 135 یا شماره تلفن 124 اعلام کنند تا دراسرع وقت به شکایات رسیدگی شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.