یه گزارش ایرنا، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در این مراسم گفت: در دنیایی که خشونت برما حاکم است، انسان هایی که مثل دانش آموزان دارای فکر و اندیشه بوده و مغز متفکر جامعه محسوب می شوند از این همه بدی ها حیرت زده شده و رنج می برند.
نادر میرزایی افزود: دانش آموزان و ما این درد و رنج را حس می کنیم چرا که هدف ما گسترش صلح و دوستی و رسیدن به صلح پایدار است.
وی اضافه کرد: ما بشر دوست هستیم و فارغ از دین، مذهب، رنگ، نژاد و مرزهای جغرافیایی همه انسان ها را دوست داریم و از درد و رنج آنها رنج برده و از کشتارهایی که در دورترین نقاط جهان روی می دهد نیز نمی توانیم بی تفاوت بگذریم.
به گفته میرزایی، همین موضوع باعث می‌شود خودمان را ملزم به آموزش های امدادی کنیم تا هر جا که نیازی به کمک باشد به کسانی که حتی یک مرتبه هم آنها را ندیده ایم یاری دهیم.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان با بیان اینکه همه هلال احمری ها در تلاشند که نخست خود مهربان باشند و فرهنگ مهربانی را در جامعه گسترش دهند، اظهار داشت: در واقع دادرسان هلال احمر سفیران صلح و دوستی در جامعه هستند و برقراری صلح، تفاهم و دوستی بین ملت‌ها و مذاهب، تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان ‌ها، حمایت از زندگی و سلامت افراد بدون در نظر گرفتن هیچ گونه تبعیض میان آنها از اهداف چهار گانه هلال احمر است.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.