مهدی اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ولایت افزوده است: متاسفانه شرکت‌های تولیدکننده خودرو در داخل کشور، باعث گرانی در بازار خودرو شده‌اند. وی با اشاره به افزایش قیمت خودرو از سوی شرکت‌های تولید‌کننده در روزهای اخیر، این اقدام را غیرمنطقی عنوان کرد و یادآور شد: خودروی پرشیا که تا قبل از این با قیمت 46 تا 47 میلیون تومان از طریق شرکت‌های دولتی عرضه می‌شد، با افزایش قیمت‌ها از سوی ایران خودرو، از این پس با حدود 85 میلیون تومان عرضه می‌گردد. رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو قزوین با تاکید بر اینکه، مسبب اصلی آشفتگی در بازار خودرو، شرکت‌های خودرو‌سازی داخلی هستند؛ اضافه کرد: با توجه به ثبت نام خرید خودرو از سوی ایران خودرو باید صبر کرد و دید این اتفاق چه تاثیراتی بر بازار خودرو خواهد داشت.
نشریه ولایت تیتر اول خود را نیز به سخنان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین اختصاص داده و به نقل از وی نوشته است 53 واحد تولیدی استان در آستانه بهره برداری قرار دارد.
حمید رضا خانپور در جریان بازدید از چند طرح صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین گفته است هم اکنون 538 واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در مرحله ساخت و ساز هستند.
انتخاب اعضای مجمع خیرین قزوین، برپایی نمایشگاه ادواج آسان در قزوین ، سخنان رییس اتحادیه میوه و تره بار شهرستان قزوین با تیتر صادرات بادمجان، قیمت آن را بالا برد از دیگر عناوین این شماره ولایت است.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمد حسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
7388
.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.