به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع مسکونی 400 واحدی هنزا در شهر محمدیه، افزود: مسئولان و مدیران، مدیون و امانتدار مردم هستند و باید همه تلاش خود را برای حل مشکلات مردم و حفظ کرامت شهروندان به کار بگیرند.
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی اضافه کرد: احیای حقوق عامه براساس قانون بر عهده قوه قضاییه است و دستگاه قضایی باید به عنوان پرچمدار برای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان اقدام کند.
این مسئول قضایی استان یادآور شد: دستگاه قضا هر کجا احساس کند که حقوق شهروندی در حال تضییع است با تمام توان ورود پیدا کرده و با عاملان آن به شدت برخورد می کند.
وی افزود: دستگاه های متولی ساخت و ساز شهری از قبیل مسکن و شهرسازی، نظام مهندسی ساختمان و شهرداری ها باید نظارت بیشتری بر طرح های شهری داشته باشند تا آسیب ها و خطرات کمتری را در این واحدها شاهد باشیم.
رییس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به وضعیت این مجتمع مسکونی، افزود: متاسفانه ساکنان این مجتمع از امکانات حداقلی همچون راه دسترسی مناسب به خیابان اصلی، آب شرب مناسب، گازکشی، فضای سبز و... برخوردار نیستند و وضعیت معیشتی نامناسب و مشکلات فراوان این مجتمع جای تاسف دارد.
رییس کل دادگستری قزوین تاکید کرد: فقدان نظارت های دقیق نهادهای متولی بر مراحل ساخت موجب مشکلات فراوان در این مجتمع شده و از سوی دیگر ارایه نشدن خدمات شهری مناسب مشکلات ساکنان را مضاعف کرده است.
وی افزود: باید کارگروهی با عضویت رییس دادگستری، دادستان، شهردار و دستگاه های شهرسازی و خدمات رسان با حضور شرکت سازنده تشکیل شود تا بخشی از مشکلات اساسی این مجتمع تا پایان سال جاری رفع گردد.
شهر محمدیه از توابع شهرستان البرز در 15 کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.