علی صفری عصر جمعه در حاشیه سفر معاون عمران و توسعه امور شهری وزارت کشور به قزوین، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه طرح های در دست احداث شهرداری این شهر مورد توجه عالی ترین مقام عمرانی در حوزه وزارت کشور قرار گرفت و بر ادامه آن نیز تاکید شد.
این مسئول شهری خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهر قزوین امیدوار است با نگاه انسان محورانه خود در پروژه های عمرانی، به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی بتواند در سال های آینده ضمن برداشتن گام های سازنده تر، شاهد شهری پاک در حوزه محیط زیست و هم در بخش حفاظتی میراث فرهنگی و گردشگری باشد.
صفری در ادامه با اشاره به اجرای عملیات احیای بازآفرینی سبزه میدان قزوین، تاکید کرد: با توجه به اینکه میدان اصلی شهر خاطرات فراموش نشدنی را برای شهروندان خود برجای گذاشته، از این رو تلاش شده تا با همراهی و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی بتوانیم این منطقه را به مجموعه ای مثبت و سازنده برای مردم این شهر تبدیل کنیم.
شهردار قزوین در ادامه با اشاره به پروژه کمربندی سبز، خاطرنشان کرد: این طرح نیز یکی از پروژه های چند وجهی است که علاوه بر سبک سازی ترافیک شمال شهر، پیاده محوری و دوچرخه سواری در آن دیده شده و با ساماندهی رودخانه باراجین به عنوان یکی از رودخانه های پرآب استان در بیشتر ماه های سال، نگاه گردشگری هم به آن شده است.
وی اضافه کرد: هم اکنون از 11 کیلومتر طول این مسیر، 6 کیلومتر آن با پیشرفت قابل توجهی روبرو بوده و چهار کیلومتر آن نیز مراحل پایانی خود را طی می کند.
صفری در پایان اظهار داشت: شهرداری قزوین تاکنون 250 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه کرده و امیدواریم تا فصل بهار سال 98 شاهد بهره برداری از 6 کیلومتر آن باشیم.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.