به گزارش ایرنا، معصومه مرادیان روز پنجشنبه در نشست با مدیرکل و جمعی از کارشناسان بهزیستی استان قزوین افزود: یکی از خدمات برجسته سازمان بهزیستی ارایه خدمت در قالب اورژانس اجتماعی است که به جهت در دسترس بودن همیشگی محدود به زمان نیست و به جهت اورژانسی و سیار بودن، محدود به مکان نیست و در عین حال ارائه دهنده خدمات کاملا تخصصی است.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قزوین با تقدیر از خدمات بهزیستی به دلیل ارایه خدمت به زنان و دختران آسیب دیده و کودکان خشونت دیده، خواستار برنامه ریزی جامع وکنترل مستمر جهت کاهش روند رو به رشد آسیب های اجتماعی شد.
مرادیان ادامه داد: برای تاثیرگذاری بیشتر مراکز حمایت های روانی و اجتماعی در حوزه زنان و کودکان آسیب دیده باید بسترهای مناسب فراهم شود.
وی همچنین اظهار داشت: در گذشته نبود مراکزی چون اورژانس اجتماعی و همچنین مراکز حمایت های روانی و اجتماعی در کاهش آسیب های اجتماعی در خانواده ها و جامعه به شدت احساس می شد که خوشبختانه سازمان بهزیستی در سال های اخیر با ورود جدی خود در این زمینه تا حدودی مسایل مربوط به دسترسی افراد در معرض آسیب و خشونت را به مشاوران و حمایت های معنوی و اجتماعی برطرف کرده است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.