سعید جهانگیری فرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: با آغاز عملیات اجرایی طرح بازآفرینی سبزه میدان به عنوان بخشی از دولتخانه صفوی، ضلع جنوبی این میدان از جمعه گذشته مسدود شده بود که ترافیک منطقه را در روزهای ابتدای کار با مشکل روبرو ساخته بود.
وی ادامه داد: برای رفع معضل ترافیکی ایجاد شده و با همکاری سازمان های اتوبوسرانی، تاکسیرانی، حمل و نقل و ترافیک به همراه پلیس راهور اجرای برخی طرح های ترافیکی از جمله تبدیل چراغ های راهنمایی موجود به چشمک زن، نصب علائم توقف ممنوع در خیابان های پیغمبریه و هلال احمر و شابلون های جهت نما در مسیر اقدام به عمل آمد.
جهانگیری فرد یادآور شد: در عین حال نیز با مسدود کردن شمال به جنوب مسیر خیابان نادری، زیر پل نادری و هدایت خودروها به سمت چهارراه نظام وفا، خوشبختانه از ورود پرحجم وسایل نقلیه موتوری به سبزه میدان جلوگیری به عمل آمد.
به گفته وی، ترافیک ایحاد شده در این مسیر نیز به زودی با اجرای برخی دیگر از طرح های ترافیکی کاهش خواهد یافت.
طرح بازآفرینی محدوده سبزه‌میدان به عنوان بخشی از دولتخانه صفوی با هدف احیای هویت تاریخی، رونق گردشگری و تقویت انسان ‌محوری در هسته مرکزی شهر، افزایش نشاط اجتماعی و سرزندگی و ارتقای کیفیت فضای شهری صورت می گیرد.

**طرح ترافیکی در میدان ارتش قزوین دوباره اجرا می شود
این مسئول ترافیکی شهرداری قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ترافیک صبحگاهی میدان ارتش، تصریح کرد: این سازمان با همکاری پلیس راهور از 2 سال گذشته اقدام به مسدود کردن خودروهای ورودی به این میدان از سمت خیابان پادگان و گردش به چپ آنها کرده بود که این مساله طی ماه های گذشته با نارضایتی برخی از ساکنان حاشیه این خیابان روبرو شده بود.
وی اضافه کرد: از خرداد ماه سال جاری و بازگشایی دوباره این مسیر، متاسفانه باز هم شاهد ترافیک پرحجم، به خصوص هنگام صبح در این مسیر هستیم.
جهانگیری فرد یادآور شد: طی بازدید روزهای گذشته اعضای کمیسیون ترافیک شهرداری و پلیس راهور از محل، قرار شد در آینده نزدیک و در ساعات اوج ترافیک با استفاده از چراغ های چشمک زن، نیوجرسی و نرده های فیزیکی اقدام به مسدود کردن مسیر یاد شده کنیم.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.