به گزارش ایرنا، علیرضا حقایق پور روز چهارشنبه در نشست شورای اداری بنیاد شهید، افزود: خانواده معظم شهدا عزیزترین فرد خود را برای حفظ دین و دفاع از خاک کشور فدا کردند و ما نیز در ادامه راه وظیفه داریم تا به صورت مداوم و دوره ای، سرکشی و دلجویی از آنان را در دستور کار خود قرار دهیم.
وی با تاکید بر تلاش جهت ارایه خدمات کیفی و مطلوب به خانواده معظم شهدا، اظهار داشت: دستگاه های مختلف اجرایی باید برای حل مشکل جامعه ایثارگری هم افزایی، تعامل و هماهنگی لازم را با بنیاد شهید داشته باشند.
این مسئول با بیان اینکه عزت، امنیت و آرامش کشور را مرهون جانفشانی شهدا هستیم، یادآور شد: خدمت به خانواده معظم شهدا ضمن آنکه توفیق محسوب می شود، ناچیزترین کاری است که می توان برای شهدا انجام داد.
حقایق‌پور، ورود به مسایل و عرصه های سیاسی و جناحی را از آفت‌های اداری دانست و تصریح کرد: کارکنان بنیاد شهید قزوین باید بدون ورود به چنین موضوعاتی، تنها در جهت منافع و رفع مشکلات جامعه ایثارگری گام بردارند.
در این نشست بررسی وضعیت پیشخوان‌های دولت و میزان مراجعات جامعه هدف در شهرستان ‌های مختلف استان مورد بررسی قرار گرفت و بر ارجاع خانواده‌ ها به پیشخوان ‌ها جهت دریافت نامه به دستگاه‌های مختلف تاکید شد.
همچنین بررسی وضعیت کنونی مراجعات جامعه ایثارگری به بیمارستان ‌های خصوصی و حل مشکلات بیمه درمانی آنها از دیگر مسایل مطرح در این نشست بود.
استان قزوین دارای سه هزار شهید سرافراز است.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.