ابوالفضل یاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بازدید ماه گذشته معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از مجموعه بوستان فدک و دهکده طبیعت و قول مساعد وی برای کمک به تکمیل این مجموعه ها، این 2 مکان در لایحه بودجه سال 98 ردیف اعتباری دریافت کرده است.
وی ادامه داد: این مهم با پیگیری های مستمر استاندار، و حمایت های رییس امور پایش، ارزیابی و مدیریت اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین معاون رییس جمهوری در لایحه بودجه سال 1398 کل کشور پایدار شد.
یاری با بیان اینکه بوستان فدک شهر قزوین با مساحت 1500 هکتار یکی از بزرگترین پارک های جنگلی و تفرجگاهی کشور است، اظهار داشت: بوستان فدک همچنین مجموعه بی نظیر دهکده طبیعت را با مساحتی بالغ بر 30 هکتار در خود جای داده است.
وی تصریح کرد: این مجموعه 30 هکتاری یکی از مراکز مهم آموزشی، تحقیقاتی و گردشگری در حوزه حیات وحش کشور است و با برنامه ریزی های انجام شده در آینده نزدیک یکی از قطب های گردشگری کشور تبدیل خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خاطر نشان کرد: در پی سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان قزوین، 200 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل طرح های مهم و اولویت دار استان در اوایل هفته آینده به استان قزوین ابلاغ و تخصیص می یابد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.