در این مطلب آمده است: ماهیت احزاب، تاثیرگذاری در حکومت ها و فعالیت در کارزارهای انتخاباتی، اعتراضات و برخی فعالیت های پژوهشی است، حال آنکه به نظر می رسد نهادهایی که در استان، عنوان حزب بر خود دارند، در تعاریف صحیح آن نمی گنجند یا اگر اندک فعالیتی هم داشته باشند، عمدتا فقط در ایام انتخابات از آنها بهره گیری می شود.
این نشریه در مطلبی دیگر با عنوان فصل الخطاب بی اختیار به افزایش تنش های مدیریتی در قزوین پرداخته و نوشته است: اختلاف مدیریتی که هرازگاهی در قزوین گرد و خاک به پا می کند تا آنجا که گرد آن به چشم شهروندان می رود، این روزها گویی بیشتر به چشم می خورد.
نشریه پیام شهر قزوین در مطلبی دیگر با عنوان مسئولیت اجتماعی به جای درآمدزایی به خداحافظی شرکت تولیدی نستله با سرمایه گذاری سنتی پرداخته و آورده است: از زمانی که نستله را محافظه کاران تندرو، پایگاه صهیونیستی می نامیدند و هرازگاهی تجمع می کردند تا این شرکت را از قزوین بیرون کنند سالها گذشته است...
ردپای ایثار در شهر، عوارض خودرو درآمد پایدار برای مدیریت شهری، سرخوردگان عصیانگر، نقشه راه برای ارتقای زنان قزوین، هفت هزار خدمت مدد کاری به زنان خشونت دیده ، شهر عصای دست معلولان؟ ، زرد قناری های کم پیدا، 2بازی 2 باخت، امیدوار باشیم؟ و امسال پشتوانه سازی می کنیم از دیگر مطالب شماره 329 هفته نامه پیام شهر قزوین است.
هفته نامه پیام شهر نشریه رسمی شهرداری قزوین است که با مسئولیت امیر رجبی و سردبیری منیژه زیرک منتشر می شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.