محمد کشاورز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا روز پنجشنبه هفته جاری ( 15 آذر) تمدید شده است.
وی یادآور شد: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هشت محور بصیرت و دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، مقاومت و دفاع مقدس، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی مسائل صنفی خبرنگاران، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، و بخش ویژه استانی کنگره شهدا برگزار می‌شود.
وی افزود: علاقه‌ مندان می‌توانند آثار خود را تا مهلت اعلام شده در قالب‌های تیتر، خبر، مصاحبه، عکس، یادداشت و مقاله، گزارش، کاریکاتور، موشن‌گرافی و چند رسانه ای که در فاصله زمانی آذر 96 تا 15 آذر 97 در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری منتشر شده باشد، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین یادآور شد: هر متقاضی می‌تواند در 2 بخش و در هر بخش سه اثر را ارایه دهد و ضمن اینکه در بخش ویژه اجلاسیه شهدا نیز شرکت نماید.
کشاورز یادآور شد: صاحبان آثار مکتوب باید اثر خود را ترجیحا در قالب pdf و یا عکس شفاف و واضح ارسال نمایند و صاحبان آثار منتشر شده در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری نیز باید لینک اثر خود را همراه با تاییدیه مدیر رسانه خود در بخش آثار به دبیرخانه ارسال کنند.
کشاورز بیان کرد: علاقه‌مندان باید آثار خود را از طریق آدرس اینترنتی basijmedia.ir به دبیرخانه جشنواره در سازمان بسیج رسانه ارسال کنند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.