به گزارش ایرنا در این مطلب می خوانیم:« تاکید رییس پارلمان محلی قزوین بر تخریب بازارچه صنایع دستی در دولتخانه صفوی، اختلاف بین مدیریت شهری و میراث فرهنگی را که در یک ماه گذشته افزایش یافته بود؛ وارد مرحله تازه‌تری کرد.
در حالی که انتظار می‌رفت با دخالت مدیریت عالی استان، تنش به وجود آمده بین میراث فرهنگی و مدیریت شهری پایان یابد؛ اظهارات تازه رییس پارلمان محلی قزوین گویای آن است که مدیریت شهری همچنان بر تخریب سازه های نصب شده در محوطه دولتخانه صفوی به منظور ایجاد بازارچه صنایع دستی برای 70 صنعتگر قزوینی اصرار می‌ورزد.
حکمت ‌الله داوودی تاکید کرده است که در دولتخانه صفوی بدون مجوز شهرداری ساخت‌وساز انجام ‌شده است و از طریق کمیسیون ماده 100 اقدامات لازم برای تخریب آن انجام خواهد شد».
این روزنامه در مطلبی با عنوان «عطاری ها همچنان نسخه می پیچند» به بررسی توزیع دارو در عطاری ها پرداخته و با کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه مصاحبه کرده است.
از دیگر مطالب و اخبار شماره جدید روزنامه ولایت می توان به «چه کسی مسئول نتایج ضعیف کاسپین است؟، اعتراف سارق، مالخران را به دام پلیس انداخت، طرح های آبخیزداری فرصتی موثر برای کاهش کم آبی، رمان بیوه کشی علیخانی به چاپ یازدهم رسید، استفاده معلولان و جانبازان از اتوبوس های شهری رایگان شد، کنگره سه هزار شهید استان رخدادی بی نظیر در کشور بود، نانوایان قزوینی دلسرد شده اند، حل مشکلات قامتی بانوان، کیفیت زندگی آنان را افزایش می دهد، 75 درصد جمعیت استان در قزوین زندگی می کنند» اشاره کرد.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمدحسن سلیمانی روزهای شنبه تا چهارشنبه در قزوین منتشر می شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.