به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: در این مدت یک میلیارد و 340 میلیون متر مکعب گاز در بخش های خانگی، تجاری و واحدهای صنعتی عمده و جزء و 2 میلیارد و 143 میلیون متر مکعب نیز در نیروگاه شهید رجایی به عنوان بزرگترین مصرف کننده گاز استان مصرف شده است.
بوشهری با بیان اینکه تحویل حداکثری گاز به نیروگاه شهید رجایی از اولویت های شرکت گاز استان است، افزود: 62 درصد گاز مصرف شده استان در این مدت به نیروگاه تحویل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به سرد شدن هوا و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی گفت: متاسفانه میزان مصرف انرژی به ویژه گاز طبیعی توسط مشترکان خانگی در کشور از میانگین جهانی بالاتر بوده به گونه ای که مصرف ایران بیشتر از کشورهای انگلیس و ژاپن است.
وی افزود: انتظار می رود گاز را با مدیریت مصرف به سمت صنایع سوق داده و زمینه ساز رشد و توسعه صنعتی و اقتصادی کشور باشیم.
وی در ادامه به منظور مدیریت مصرف و استفاده بهینه از این نعمت الهی از مشترکین گاز استان درخواست کرد با رعایت نکات صرفه جویی این شرکت را در مسیر استقرار تحویل گاز به همه بخش های خانگی، صنعتی و نیروگاهی یاری رسانند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.