به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب روز دوشنبه در جلسه ستاد نماز جمعه شهر خرمدشت ضمن اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید سیدحسن مدرس، افزود: این شهید به عنوان یکی از مجتهدان زمان طاغوت اقدامات برجسته ایی را در طول زندگی و نمایندگی مجلس شورای ملی انجام داد.
وی ادامه داد: رفتار و منش این شهید باعث شد تا روز شهادت این آزادیخواه دینی به عنوان روز مجلس نامگذاری شده و اسوه برجسته ایی برای پایبندی نمایندگان مجلس از جهت اعتقادات ملی و مذهبی نیز باشد.
این مسئول در ادامه به وظایف مهم و حساس نمایندگان مجلس در دوره کنونی اشاره کرد و یادآور شد: امروز با توجه به شرایط حساس کشور نمایندگان مجلس باید مانند شهید مدرس ضمن بصیرت و شناخت درست از برنامه دشمنان داخلی و خارجی، در مجلس نیز خدمتگذار مردم باشند.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، تصریح کرد: یکی از طرح های خوبی که با استقبال عمومی هم همراه بوده اجرای این طرح است که امیدوایم شاهد اجرای خوب آن در کشور باشیم.
حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان و تزریق نیروی جوان به بدنه مدیریتی کشور می تواند باعث شور و نشاط در دستگاه های اجرایی و نیز روند بهتر، سریع و دقیق تر امور مختلف باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از تلاش دست اندرکاران نماز جمعه استان، به ویژه در شهر خرمدشت، گفت: ستادهای نماز جمعه در سراسر استان بدون هیچگونه چشم داشتی فعال بوده که این نوع زحمات در خور تقدیر است.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین در پایان تاکید کرد: مسئولان این ستادها باید با ارایه راهکار و برنامه های متنوع بتوانند اقشار مختلف مردم را به نماز جمعه و نخبگان و افراد مستعد را به ستاد آن دعوت کنند تا شاهد برپایی باشکوه تر آن باشیم.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.