به گزارش ایرنا، خیرالله رحمانی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح مسابقات ورزشی دانش آموزان استان قزوین در سالن 22 بهمن قزوین تاکید کرد: پیام ورزش و رقابت های ورزشی آن است که دانش آموزان در این میادین، زندگی فردی و جمعی را تمرین کنند تا با شکست و پیروزی ها و نیز فراز و نشیب های زندگی آشناتر شوند.
وی اضافه کرد: امروز در بسیاری از خانواده ها شاهدیم اعضای آن با کوچکترین مشکل احساس ناتوانی می کنند و این به خاطر آن است که در عرصه ورزش و نشاط، هدف به خوبی شناسایی نشده است.
رحمانی ادامه داد: اگر پیام این مسابقات و کلاس های ورزش در مدارس دریافت و دانش آموزان در فلسفه این کلاس ها تعقل کنند بدون شک در عرصه زندگی اجتماعی و فردی هم موفق خواهند بود و ما این چنین با موجی از آسیب ها مانند اعتیاد و طلاق رو به رو نخواهیم بود.
وی در ادامه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحصیل، تهذیب و ورزش در مدارس اشاره و یادآور شد: برای کسب پیشرفت در دنیایی که با شتاب به سمت توسعه می رود، راهی جز تقویت علم و فناوری نداریم.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با اشاره به اینکه تحصیل علم بدون تهذیب و خودسازی نفس ما را به موفقیت نمی رساند و تحصیل و تهذیب هم بدون داشتن جسم سالم انسان را دچار مشکل و محدودیت خواهد کرد، افزود: لازم است در راستای تحقق دغدغه های رهبر معظم انقلاب در این سه عنصر تلاش های بیشتری از سوی معلمان و دانش آموزان صورت گیرد.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.