به گزارش ایرنا، معصومه مرادیان یکشنبه شب در بازدید از آغاز به کار طرح ملی سنجش ساختار قامت دختران و زنان روستایی در روستای رزجرد بخش مرکزی قزوین افزود: با اجرای برنامه های پیشگیرانه می توانیم مشکلات جسمانی زنان بویژه در سطح روستاها که با آسیب پذیری بیشتری همراه هستند را کاهش داده و در راستای بهبود کیفیت زندگی آنان بکوشیم.
وی اظهار داشت: طرح ملی سنجش ساختار قامت دختران و زنان روستایی یک برنامه خوب است که با مشارکت وزارت ورزش و جوانان در سطح روستاهای کشور اجرا می شود.
مرادیان با بیان اینکه سلامت مادران نقش مهمی در سلامت روحی و حتی جسمی دیگر اعضای خانواده دارد، اظهار داشت: از این رو دستگاه های مسئول از جمله ورزش و جوانان، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی باید تمهیدات ویژه ای در خصوص تقویت برنامه های پیشگیرانه در حوزه بهداشت و درمان برای این قشر از جامعه داشته باشند.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین نیز در این بازدید گفت: اجرای طرح سنجش قامت دختران و زنان روستایی یک گام رو به جلو در بهبود وضع سلامت این قشر از افراد جامعه به شمار می رود.
اکرم نجفی یادآور شد: در این طرح قد و وزن دختران و زنان روستایی اندازه و مورد ارزیابی قرار می گیرد و متناسب با شاخص های استاندارد در راستای بهبود ساختار قامتی، برنامه ها و تمرینات اصلاحی به آنان ارایه می شود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.