به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، نصرت الله علیرضایی روز یکشنبه در سومین جلسه شورای مرکزی روابط عمومی های استان که در دانشگاه علوم پزشکی،خدمات بهداشتی و درمانی استان برگزار شد، افزود: در این راستا از دیدگاه ها و پیشنهادهای خانه مطبوعات استان به عنوان نماینده رسمی رسانه ها و خبرنگاران استفاده خواهد شد.
وی با بیان اینکه تعامل و ارتباط نزدیک با رسانه ها از ماموریت ها و وظایف روابط عمومی ها است، افزود: در این راستا باید به رسانه ها و خبرنگاران فعال در عرصه اطلاع رسانی که به انعکاس اخبار جلسات و تولید مطلب و محتوا می پردازند بیشتر توجه کرد و در تعامل و نوع ارتباط مدیران با رسانه ها نیز اهمیت بیشتری داد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین با اشاره به دور جدید فعالیت شورای مرکزی روابط عمومی های استان ادامه داد: اساسنامه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان های سراسر کشور که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده مبنا و محور فعالیت و حرکت شورای مرکزی روابط عمومی های استان قزوین خواهد بود.
علیرضایی گفت: باید به سمت بومی کردن اساسنامه ابلاغی رفت و برنامه ها براساس نیازها،مسائل و اولویت های استان تدوین و عملیاتی شود.
وی افزود:برنامه های اولویت دار شورای مرکزی روابط عمومی های استان قزوین در دور جدید تا دو هفته آینده احصا و نهایی خواهد شد.
دبیر شورای مرکزی روابط عمومی های استان گفت: شورای مرکزی روابط عمومی ها نباید خود را در قالب کمیته ها محدود و منحصر کند بلکه باید برنامه محوری را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و ارتقای جایگاه اطلاع رسانی، تعامل با رسانه ها،شفاف سازی و افزایش پاسخگویی مدیران را در دستور کار قرار دهد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.