تهمینه ابراهیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 40 نفر از مربیان متقاضی از شعبات و دفاتر نمایندگی جمعیت هلال احمر استان قزوین برای شرکت در این آزمون پذیرش شدند.
وی با بیان اینکه آزمون مربیان متقاضی دوره های آموزش آمادگی در برابر مخاطرات در راستای اجرای طرح خادم (خانواده آماده در مخاطرات) است، اضافه کرد: آموزش همگانی و اقدام برای آماده کردن مردم در برابر حوادث و بلایا برعهده جمعیت هلال احمر است و با توجه به اصول و شاخص‌هایی که در آموزش همگانی وجود دارد، چتر فعالیت‌های آموزشی هلال‌احمر به عنوان یک برنامه ملی در قالب طرح خادم پایه گذاری شده است.
ابراهیمی، هدف از برگزاری این آزمون را سنجش سطح دانش علمی و توانمندی مربیان در انتقال آموخته ها و مهارت های کسب شده به گروه های هدف دانست.
وی، هدف برنامه ملی خادم را ارتقای سطح آمادگی خانواده‌ها در برابر مخاطرات طبیعی دانست و گفت: مواردی که در شاخص آمادگی خانوار آمده در موضوع آموزش خانواده‌ها گنجانده شده است، به عبارت دیگر اگر خانواده‌ها به این موارد عمل کنند آمادگی آنها بیشتر می‌شود.
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر قزوین افزود: پس از شرکت مربیان در آزمون دوره های آموزش آمادگی در برابر مخاطرات و اعلام نتایج، کسانی که نمره لازم را کسب کنند گواهی مربیگری دریافت می کنند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.