احد چگینی عضو شورای شهر قزوین گفت: قرار است اعضای شورای شهر قزوین به اتفاق شهردار هر یک سوار بر ویلچر مسیر حدفاصل سه راه شهرداری تا داخل محوطه شهرداری را طی کنند.

احد چگینی، عضو شورای شهر قزوین با اعلام این خبر به ایلنا گفت: به مناسبت 13 آذر ماه روز جهانی معلولان و برای درک بهتر وضعیت ناتوانان جسمی در برخورد با مشکلات شهری، روز گذشته در صحن علنی  شورا پیشنهاد نشستن اعضای شورا بر ویلچر  مطرح و قرار  شد همه اعضای شورای شهر به اتفاق شهردار هر یک سوار بر ویلچر، مسیر حدفاصل سه راه شهرداری تا داخل محوطه شهرداری را طی کنند.

وی ضمن اشاره به مزیت این برنامه گفت: پوزیشن‌ها و جایگاه‌هایی وجود دارد که اگر در آن جایگاه‌ها قرار گیریم درک منطقی و عینی از آن خواهیم داشت. مثلاً یک معلول، نابینا، ناشنوا را یک فرد سالم زمانی درک می کند که بخشی از معضلات آنها را با تمام وجود درک کند.

چگینی درخصوص روز اجرای این مراسم عنوان کرد: روز سه شنبه ۱۳ آذرماه سال‌جاری، کانون معلولان توانا مهمان ما در صحن شورای اسلامی قزوین هستند و ده ویلچیر برای اعضای شورا و شهردار شهر قزوین تهیه خواهد شد و این اعضا با وضعیت برابر با معلولان وارد صحن می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.