به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز پنج شنبه با حضور در جمع کارگران و مدیران شرکت لوازم خانگی پارس در شهر صنعتی البرز افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم حوزه اقتصادی کشور را به جایگاه واقعی آن برسانیم.
آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: متاسفانه گاهی محصولاتی که ظرفیت و توان تولید آنها در داخل وجود دارد وارد می شوند که بسیار آسیب زننده است و موجب لطمه به اشتغال و تولید استان می شود.
وی ظرفیت‌های کشور را برای توسعه اقتصادی بسیار عظیم دانست و ابراز کرد: ایران از نیروی انسانی متخصص و متعهد و مواد اولیه مرغوب و ارزان قیمت برخوردار است و شاهد بوده ایم با به کار گیری مدیران لایق در بخش های مختلف به پیشرفت و توسعه در آن بخش ها دست یافته ایم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر اینکه اگر کارها را برای جلب رضایت خداوند انجام دهیم برکت پیدا می‌کند، اظهار کرد: کارگر و مهندسی که کار خود را با وضو و نیت خالص و با هدف خدمت به خلق خدا انجام می‌دهد کارش با برکت همراه خواهد شد و همه ‌باید تلاش کنیم تا در کارهایمان این رویه را دنبال کنیم.
امام جمعه قزوین تاکید کرد: فعالان عرصه تولید و صنعت، مجاهدان سنگرهای اقتصاد هستند که با کوشش و دلسوزی چرخ اقتصاد کشور را به گردش در می‌آورند.
امام جمعه قزوین با تبریک هفته بسیج افزود: بسیجی‌ترین بسیجیان عالم عزیزان سخت کوش و پر تلاش عرصه تولید و اقتصاد هستند که از دین و نظام حمایت می‌کنند و حامی خون شهدا هستند.
وی با بیان اینکه خداوند در سوره انفال می‌فرماید هر چه می‌توانید خود را نیرومند کنید، عنوان کرد: امروز شاهد هستیم بسیج و نیروهای مسلح کشور در حوزه نظامی به پیشرفت‌های بسیار عظیم دست یافته‌اند و موشک‌های نقطه زن ما دشمنان را در دورترین نقاط منطقه هدف قرار می‌دهند.
آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه پیشرفت‌های عظیم در عرصه‌های مختلف را با عنایت خداوند به دست آوردیم، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند ما انقلاب را صادر و آمریکا را زیر پا له می‌کنیم و امروز شاهد صدور انقلاب هستیم و مشاهده می‌کنیم آمریکا هر روز رو به افول است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.