به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از رواط عمومی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین، رییس ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین در این مراسم اظهار داشت: حدود 450 نفر از کارکنان شهرداری قزوین در این دوره از رقابت های کتابخوانی شرکت کردند که به 35 نفر برگزیده به رسم یادبود هدایایی اهدا شد.
حجت الاسلام عبدالله قجر منبع مورد استفاده در این مسابقه را کتاب اصول و روش های دعوت فرزندان به نماز به نویسندگی علی محمد داودی دانست و افزود: این کتاب به صورت رایگان در اختیار کارکنان شهرداری قزوین و سازمان های تابعه قرار گرفت.
حجت الاسلام قجر اضافه کرد: مسابقه کتابخوانی نماز برای دومین سال متوالی به صورت الکترونیکی برگزار شد که تاثیر به سزایی نیز در کاهش هزینه ها و اتلاف وقت داشت.
به گفته وی، نماز ستون خیمه دین، راس اسلام و ویترین دین مبین اسلام بوده و به همین جهت در آموزه های دینی بر اقامه آن نیز بسیار تاکید شده است.
این مسئول دینی در ادامه تاکید بر اهمیت نماز در زندگی فردی و اجتماعی و ترویج فرهنگ کتابخوانی را از جمله اهداف برگزاری این مسابقه برشمرد و یادآور شد: یکی از راهکارهای اقامه نماز در جامعه بسط و گسترش آن، توانمندسازی خانواده ها در امر اقامه نماز و آموزش آن است.
وی در پایان تاکید کرد: این مسابقه کتابخوانی توسط ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه ‌انسانی شهرداری قزوین برگزار شد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.