مسعود بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دستگاه های اجرایی آمار مشاغل ایجاد شده در حوزه خود را همراه با مستندات در سامانه رصد ثبت می کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین همچنین اظهار داشت: از شغل های ایجاد شده در سال جاری که با بیشتر آنها با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی رقم خورده اند، 6 هزار و 218 مورد به بخش خدمات اختصاص دارد و 2 هزار و 190 مورد نیز مربوط به بخش صنعت است.
این مسئول یادآور شد: از میان شغل های ایجاد شده در استان طی سال جاری همچنین 4 هزار و 303 شغل مرتبط به بخش های مختلف کشاورزی است.
بابایی به جنسیت شاغلانی که طی سال جاری فرصت شغلی در استان برای آنها ایجاد شده نیز اشاره کرد و گفت: از مجموع شاغلان 3 هزار و چهار تن زن و 9 هزار و 707 تن نیز مرد هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: با ایجاد 12 هزار و 711 شغل در استان میزان تحقق تعهد اشتغال استان برای سال جاری به 73 درصد رسیده است.
وی اظهار امیدواری کرد با تلاش بیشتر دستگاه های اجرایی و همراهی بخش خصوصی، تعهد اشتغال استان قزوین برای سال 97 تا پایان اسفند ماه امسال به طور کامل و 100 درصد محقق شود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.