به گزارش بعداظهر شنبه ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سردار مهدی محمودی افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت تحت عنوان مامور در سطح استان که جو ناامن و بدبینی را نیز ایجاد کرده بود، کارگروه ویژه ای متشکل از پلیس آگاهی استان و شهرستان البرز تشکیل و شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت .
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در تحقیقات فنی پلیسی هویت سه سارق در استان البرز که تحت تعقیب پلیس استان های همدان و اصفهان نیز بودند، شناسایی شدند.
وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی با شناسایی محل اختفای سارقان در شهرستان نظر آباد و هشتگرد در استان البرز، طی یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری سه سارق شدند.
فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی و در بازجویی فنی ماموران، ابتدا منکر بزه انتسابی بودند ولی در مواجهه با شاکیان پرونده و مدارک و مستندات به دست آمده سرانجام به اعمال مجرمانه خود و اخاذی از شهروندان به تعداد 12فقره تحت عنوان مامور پلیس در شهرستان های قزوین، آبیک و البرز اعتراف کردند.
سردار محمودی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا در صورتی که فرد یا افرادی با عنوان مامور نیروی انتظامی درخواستی از آنان دارند ابتدا از آنان تقاضای کارت شناسایی و حکم ماموریت کرده و در صورت عدم ارایه کارت شناسایی و حکم ماموریت، بلافاصله مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.