جواد حق لطفی صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به عملیات راهداری در این مسیر به منظور جلوگیری از انسداد، افزود: مسافران این مسیر باید حدالامکان سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند در غیر این صورت باید برای عبور از این گردنه حتما تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ، سوخت کافی، لباس گرم و آذوقه مناسب به همراه داشته باشند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر همه مسیرهای ارتباطی استان قزوین باز و تردد در آنها به شکل عادی در جریان است، اظهار داشت: هم اکنون گردنه های بهرام آباد واقع در مسیر قزوین - الموت، کوهین واقع در مسیر قزوین-رشت و گردنه آوج واقع در مسیر قزوین-همدان مه آلود است و باید رانندگان با احتیاط کامل و رعایت سرعت مجاز از این مسیرها عبور کنند.
حق لطفی گفت: 400 راهدار در استان قزوین با بیش از 350 دستگاه ماشین آلات آماده بازگشایی راه های استان و خدمات رسانی به مسافران هستند.
این مسئول یادآور شد: سامانه 141 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سئوالات مسافران و رانندگان در خصوص آخرین وضعیت راه های ارتباطی است.
استان قزوین دارای 6 هزار و 671 کیلومتر راه بوده که 217 کیلومتر آن آزادراه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و 820کیلومتر راه روستایی است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.