به گرارش ایرنا هیات داوران این جشنواره متشکل از سیروس همتی، حسن باستانی و حسن رونده با داوری 6 اثر شرکت کننده در این دوره از جشنواره آثار برتر را در بخش های طراحی بروشور، لباس، صحنه، گریم، موسیقی، بازیگران زن و مرد، کارگردانی و نویسندگی و نمایش برتر انتخاب و معرفی کردند.
در بخش طراحی بروشور این جشنواره علیرضا محرابی برای نمایش تاریخ مردم کوچه و بازار مردم فرانسه در قرن18 به عنوان شایسته تقدیرشناخته شد و جایزه این بخش به سعید رنجبر برای نمایش دوئت تنهایی اهدا شد.
جایزه طراحی لباس این جشنواره نیز به سعید شیخی برای نمایش تاریخ مردم کوچه و بازار فرانسه اهدا و علیرضا کشاورز برای نمایش دل پیچه شایسته تقدیر شناخته شد.
هیات داوران بیستمین جشنواره تئاتر استان قزوین جایزه برتر طراحی صحنه را به طور مشترک به ترتیب به مرتضی نجفی و سعید شیخی برای نمایش های دوئت تنهایی و تاریخ مردم کوچه و بازار مردم فرانسه اهدا و از جمال رنجبر زاده برای نمایش دلپیچه تقدیر کرد.
جایزه برگزیده بخش موسیقی این جشنواره به مهدی احمدی آهنگساز دوئت تنهایی و جایزه موسیقی شایسته تقدیر نیز به گروه نمایش مضحکه میر نوروزی رسید.
در بخش گریم هم جایزه برگزیده به فاطمه عبدی برای نمایش دل پیچه و جوایز شایسته تقدیر نیز به طور مشترک به میثم ملازینل و فرشته مصطفی پور طراحان گریم نمایش های دوئت تنهایی و تاریخ مردم کوچه و بازار مردم فرانسه در قرن18 تعلق یافت.
با رای هیات داوران لیلا شاقلانی برای نمایش دوئت تنهایی به عنوان بهترین بازیگر زن این دوره از جشنواره معرفی شد و رتبه دوم به این بخش نیز به عاطفه یکتا برای نمایش دکلره اهدا شد.
عنوان سوم برای بخش بازیگران زن نیز به طور مشترک به نگین طاهرخانی و حاجی پور برای نمایش های مضحکه میر نوروزی و دکلره اهدا و آرزو لطفی برای نمایش کافه سایه مورد تقدیر قرار گرفت.
پیام نوروزی و میثم گودرزی به ترتیب برای بازی در نمایش های تاریخ مردم کوچه و بازار فرانسه در قرن 18 و دوئت تنهایی به عنوان بهترین بازیگران مرد بیستمین جشنواره تئاتر استان قزوین انتخاب شدند و رتبه دوم این بخش نیز مشترکا به امیر امیدی راد، مهدی خدایی و علی انوری نژاد رسید.
مجید یوسفی و کمال زارعی برای نمایش های تاریخ مردم کوچه و بازار فرانسه و کافه سایه رتبه سوم این بخش و کافه سایه مشترکا مجید یوسفی و کمال زارعی رتبه سوم شناخته شدند و از بازیگر نوجوان مهدی رشیدی راد برای نمایش دلپیچه تقدیر شد.
در بخش کارگردانی نیز دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی بهترین کارگردانی به سعید شیخی برای نمایش مردم کوچه و بازار مردم فرانسه در قرن 18 رسید.
میثم ملازینل برای نمایش دوئت تنهایی رتبه دوم و مهرداد امانی و هادی حسین لو به طور مشترک برای نمایش های دکلره و دل پیچه رتبه سوم بخش کارگردانی را کسب کردند.
هیات داوران جشنواره تئاتر استان قزوین ضمن تقدیر از کمال زارعی نویسنده نمایش مضحکه میر نوروزی، هیچ نویسنده ای را حایز کسب رتبه برتر ندانست.
هیات داوران بیستمین جشنواره تئاتر استان قزوین نمایش تاریخ مردم کوچه و بازار فرانسه در قرن 18 به نویسندگی پیام لاریان را به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی و نمایش دوئت تنهایی به نویسندگی سارا الهیان را جهت بررسی مجدد و اعلام نظر نهایی به دبیرخانه جشنواره پیشنهاد کرد.
در بیستمین جشنواره تئاتر استان قزوین 6 گروه نمایشی به نام های مضحکه در ایستگاه بیستم نوروزی به کارگردانی کمال زارعی، کافه سایه به کارگردانی مجید رحمانی از تاکستان، دل پیچه به کارگردانی هادی حسین لو از آبیک، دکلره به کارگردانی مهرداد امامی از محمدیه و دوئت تنهایی به کارگردانی میثم ملازینل و تاریخ مردم کوچه و بازار فرانسه در قرن 18 اثری از سعید شیخی شرکت داشتند.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.