به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در نشست شورای اداری بخش رامند از توابع شهرستان بویین زهرا افزود: تقویت وحدت بین مسلمانان عزت و اقتدار بیشتر جامعه اسلامی را بدنبال دارد.
وی اظهار داشت: دشمنان اسلام از اتحاد و همدلی مسلمان هراس دارند بنابراین در پی تفرقه و اختلاف افکنی بین مسلمانان هستند.
مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: در هفته وحدت باید نیازهای مهم و اساسی مسلمانان را مورد ارزیابی قرار دهند و برای حل مشکلات پیش روی جامعه اسلامی توان خود را به کارگیرند بنابراین ما شیعیان نیز در این خصوص دارای وظیفه و رسالت حساسی هستیم.
حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه با اشاره به قرارگیری در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار داشت: دشمنان انقلاب می کوشند تا با هجمه فرهنگی و اقتصادی، دستاوردهای انقلاب را از بین ببرند اما بصیرت مردم و برخورداری از نعمت ولایت فقیه این هدف دشمن را به نتیجه نخواهد رساند.
وی در ادامه با تبریک هفته بسیج، آنرا پشتیبانی بزرگ برای انقلاب و نظام دانست و گفت: اگر در همه کارها با روحیه و تفکر بسیجی اقدام کنیم مشکلات را از پیش رو برخواهیم داشت و نتایج مثبت زیادی را مشاهده می کنیم.
این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه باید همواره یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم،افزود: کنگره سه هزار شهید استان با شکوه خاصی برگزار شد و وحدت و انسجام خوبی را در سطح استان برای برگزاری این رویداد بزرگ شاهد بودیم که باید در دیگر عرصه ها نیز این مدل و روش دنبال شود.
وی در پایان از نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی هر شهر یاد کرد و گفت: باید با شیوه های مختلف به تقویت این نهاد بپردازیم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.