محمد کشاورز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخش بزرگی از جنگ فرهنگی که دشمن علیه کشور براه انداخته به حوزه رسانه متمرکز است بنابراین یکی از ابزار موثر رسانه های داخلی برای تقابل با دشمنان در این جهبه داشتن تفکر و روحیه بسیجی است.
وی اظهار داشت: باید اذعان کرد در هر عرصه ای که شاهد حضور فعالانه بسیج بوده ایم دشمن به عقب رانده شده و دستاوردهای عظیمی نصیب انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شده است.
مسئول بسیج رسانه استان قزوین به نقش بسیج در تقویت هم گرایی و اتحاد بین جامعه اشاره کرد و گفت: بسیج یکی از مولفه ها و عناصر کلیدی انقلاب اسلامی است که جایگاه ممتاز و بی نظیر آن در وحدت آحاد جامعه را نباید هیچ گاه نادیده گرفت.
کشاورز در ادامه از رسانه ها خواست به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، دستاوردهای بسیج در حوزه ها و ابعاد مختلف را برای مردم تشریح و بازگو کنند.
وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج که توسط سازمان بسیج رسانه استان قزوین تدارک دیده شده اند اشاره کرد و گفت: نشست صمیمی براداران بسیجی اهل رسانه با حضور کارشناس ارشد سینما و رسانه و نشست صمیمی خواهران رسانه با حضور رییس مجمع جامعه زنان ارایه خدمات پزشکی به خواهران بسیجی خبرنگار از جمله این برنامه هاست.
کشاورز از برگزاری نشست با عنوان 'جنگ رسانه ها' با حضور رییس سازمان بسیج رسانه کشور در قزوین خبر داد و اظهار داشت: همچنین به مناسبت گرامیداشت بسیج با خبرگزاری های استان چندین میزگرد تخصصی با موضوع بسیج برگزار می کنند.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین، گفت: تلاش بی وقفه و جدی اصحاب رسانه در انعکاس این رویداد، شکوه و عظمت این برنامه را به مردم معرفی کرد که قدردان کوشش خبرنگارانی که در این خصوص مشارکت داشتند، هستیم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.