به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر عصر چهارشنبه در دیدار با احزاب اصولگرا، مستقل و معتدل استان قزوین افزود: نظام و انقلاب به حضور مدیران جوان نیاز دارد و جوانان می‌توانند با انگیزه و اطلاعات به روز خود موفقیت‌های خوبی را رقم بزنند.
وی اضافه کرد: یکی از نقدهایی که همواره به حضور جوانان در پست ‌های مدیریتی وارد می‌شود، نبود تجربه است که معتقدیم نمایندگان مجرب احزاب با حمایت از جوانان خود باید زمینه کسب تجربه را برای آنان فراهم کنند.
به گفته آشناگر، هدف ما به عنوان نماینده دولت در استان، انتخاب افراد در انتخابات نیست بلکه ما به دنبال حضور پرشور مردم در انتخابات هستیم تا ضمن کاهش انحراف ها، حماسه عزتمندی را بتوانیم در نهایت رقم بزنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین فلسفه وجودی مدیران را پاسخگویی دانست و تاکید کرد: احزاب ما باید با تشکیل نشست های خود از دولت مطالبه گری کنند و اگر زمینه آن فراهم نبود از رسانه ها بهره مند شوند.
آشناگر در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت مناسب احزاب اشاره کرد و گفت: سیاسیون و فعالان مدنی به جای کار حزبی به رفتارهای محفلی مبادرت کنند که این موضوع باعث می شود تا به طور اساسی هیچ اثرگذاری مناسبی را در حوزه انتخاب افراد اصلح شاهد نباشیم.
این مسئول، فراهم کردن فضایی آرام جهت کارهای ویژه سیاسی در استان را از اهداف مهم برشمرد تا احزاب مختلف در عین کثرت، از وحدت معینی نیز برخوردار باشند و افزود: فرهنگ نقادی یک ارزش به حساب می ‌آید و به رسمیت شناختن نقد باعث می‌شود تا همواره احزاب ما حضوری بیشتر در فعالیت ‌های سیاسی پیدا کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر میزان بردباری مسئولان در برابر نقد بهتر شده و مانند گذشته واکنش ‌های تندی را از سوی آنان شاهد نیستیم تا جایی که به عنوان مثال سابقه نداشته استانداری بابت نقدی شکایت کرده باشد بلکه از آن استقبال نیز می شود.
آشناگر اظهار داشت: مشکل احزاب ما آن است که با کوچکترین مشکل فضا را به سمت پرخاشگری در رسانه‌ ها پیش می برند تا جایی که این مساله به شدت ما را از فرهنگ گفت و گو دور کرده است.
این مسئول سیاسی با بیان اینکه تصمیم داریم با راه‌اندازی اتاق ‌های گفت و گو، زمینه حضور احزاب در استان را فراهم کنیم و فرمانداران و شهرداران نیز در این راه باید کمک حال باشند، گفت: برچسب زدن و نگاه سلبی داشتن احزاب به یکدیگر، از فرهنگ کار حزبی به دور است و این نوع رفتارها باعث می شود تا احزاب به جای رقابت سیاسی، روز به روز بیشتر از هم فاصله بگیرند.
وی اضافه کرد: احساس ما این است که احزاب دچار یک بی انگیزگی و افسردگی شده‌اند و عملکرد آنها چنان که باید مورد رضایت ما نیست.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در پایان تاکید کرد: تاکنون جلسات متعددی با نمایندگان احزاب اصولگرا، اصلاح‌ طلب و معتدل استان برگزار کرده ایم که امیدواریم با تشکیل خانه احزاب، این جلسات به مراتب افزایش یابد.
هم اکنون از 55 حزب سیاسی فعال استان، 19 حزب اصولگرا، 30 حزب اصلاح طلب، 6 حزب مستقل و سه تشکل هستند.
9925/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.