به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در مراسم رونمایی از کتاب نستله در جامعه، ایجاد ارزش مشترک در جمهوری اسلامی که با حضور مارکوس لاینتر سفیر سوئیس، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران خارجی و داخلی شرکت نستله در تهران برگزار شد افزود: خوشحالم که به نمایندگی از دولت دوازدهم در این جلسه حضور یافته ام چون حمایت از واحدهای تولیدی موفق در دستور کار دولت و استان قرار دارد.
وی ادامه داد: شرکت نستله یکی از منظم ترین کارخانه ها را در قزوین دارد و استان آماده است تا امکانات لازم را برای سرمایه گذاری مجدد این شرکت در اختیار آنها قرار دهد .
سفیر سوئیس نیز در این نشست گفت: کشور سوییس تصویر خوبی در ایران دارد و در این دوران سخت به روابط خود با ایران ادامه خواهد داد .
لاینتر افزود: ایرانیان همواره میان شرکت های سوییسی با دیگر شرکت های مشابه تفاوت قائل هستند و این امتیاز بزرگی برای واحدهای تولیدی وابسته به این کشور است.
مدیر عامل شرکت نستله ایران نیز در این نشست گفت: کارخانه نستله در ایران سابقه زیادی دارد و تا کنون همکاری رضایت بخشی را با کشور ایران داشته است .
جوزپه کارلا افزود: بر این اساس به دنبال توسعه روابط و آغاز همکاری جدیدی با ایران هستیم و به زودی یک کارخانه تولیدی دیگر را در این کشور احداث می کنیم.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.