به گزارش ایرنا، سعید انبارلویی روز دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیمای قزوین برگزار شد، افزود: این مرکز در حوزه سیما برنامه های شاخصی برای چهل سالگی انقلاب اسلامی تولید کرده است که می توان به برنامه 40 ستون با محوریت گفت و گو با استانداران قزوین و برنامه های چلچراغ، پلاک، ایران 40 ، روزی روزگاری قزوین و کنگره سه هزار شهید استان اشاره کرد.
وی افزود: در کنار این برنامه های تولیدی به چهل سالگی انقلاب اسلامی در برنامه های روزانه از قبیل صبح بخیر قزوین، هم محلی، خانه ما، تیک تاک، پرنیان، انعکاس، گفت و گوی های ویژه خبری و ... پرداخته شده است.
این مسئول با اشاره به ویژه برنامه های صدای مرکز قزوین برای 40 سالگی انقلاب گفت: نمایش فرزند بهشت، ویژه برنامه عصرگاهی دهه فجر، نمایش کوتاه و مستند های منادیان آزادی، آن 2 روز سخت و تا همیشه ماندگار از جمله این برنامه ها هستند که در کنار برنامه های روزانه زندگی سلام، کلبه مهر، پاتوق، روشنا، نواهنگ، پژواک و... به موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.
وی گفت: در حوزه خبر نیز برای تولید گزارش های خبری، تولیدی و مستند خبری، راه اندازی گفتگوی 20 در داخل خبر 20 سیما و تولید و پخش سه برنامه گفت و گوی ویژه خبری اقدام شده است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین اضافه کرد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی که زمان پختگی و بلوغ انقلاب اسلامی است باید بتوانیم ظرفیت های زیادی ایجاد کرده و برای نزدیک کردن مسئولان به مردم اقدام کنیم.
وی با بیان اینکه قزوین استعداد زیادی در زمینه موسیقی دارد، افزود: 2 قطعه موسیقی مرز پرگهر و اعجاز باغ به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تصویب شده و در حال پخش از مرکز صدا و سیمای قزوین هستند.
این مسئول با اشاره به ظرفیت های متعدد صنعتی، گردشگری و کشاورزی استان، گفت: باید از تمامی این ظرفیت ها برای معرفی بیشتر استان استفاده کرد چون با تمامی اقدامات صورت گرفته هنوز حق مطلب برای معرفی استان ادا نشده است.
وی با اشاره به کنگره سه هزار شهید استان، گفت: این کنگره حاصل تلاش چندین ساله مسئولان استان بود که طی پنج روز با شکوه و آبرومندانه برگزار شد.
این مسئول اضافه کرد: این کنگره نمایش یک الگوی ملی از وحدت و انسجام تمامی مسئولان و مردم بود که به طرز فاخری برای تمامی کشور و استان های دیگر الگو شد.
انبارلویی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بزرگترین رویداد قرن اخیر بود، گفت: انقلاب مردم ایران تمامی محاسبات استبکار جهانی را برهم زد و تداوم آن نیز رویداد بزرگی در کشور است.
وی با بیان اینکه تمامی تلاش استبکار جهانی سرنگونی نظام جمهوری اسلامی یا توقف حرکت انقلاب است، گفت: صدا و سیما باید با برنامه سازی خود تمامی تلاش ها و اقدامات دولت و نظام را در معرض دید مردم قرار دهد تا همه بتوانند قضاوت منصفانه ای از این عملکردها داشته باشند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: رسانه ها نیز می توانند با روایت صادقانه اقدامات و فعالیت های صورت گرفته به کمک صدا و سیمای مرکز قزوین آمده و چشم انداز روشنی از عمر با برکت انقلاب اسلامی پیش روی همگان ترسیم کنند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.