شهریار پرهیزگاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه به عنوان یکی از برنامه های هفته گرامیداشت کتاب در راستای تقویت فرهنگ مطالعه برگزار می شود و در آن جمعی از مسئولان، کتابخوانان حرفه ای، نویسندگان، مولفان و ناشران حضور پیدا خواهند کرد.
این مسئول یادآور شد: برپایی نمایشگاه های کتاب، عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی و اهدای رایگان بخشی از برنامه های گرامیداشت هفته کتابخوانی بوده است که با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین دستگاه هایی چون آموزش و پرورش اجرایی شدند.
وی با بیان اینکه باید از هفته کتاب به عنوان فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ کتابخوانی بهره لازم را ببریم، اظهار داشت: تقارن این جشن با میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) همچنین زمان مناسبی است تا به کتاب آسمانی قرآن بیشتر توجه کرده و در آن بیش از پیش تعمیق و تامل کنیم.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با بیان اینکه افزایش فرهنگ مطالعه با خود برکات و ثمرات زیاد و فراوانی را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: هیچ کس نمی تواند منکر آثار مثبت ترویج کتابخوانی در سطح جامعه شود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.