به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در دیدار جمعی از سپاهیان و بسیجیان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، افزود: شهدای بسیجی همواره در طول تاریخ حضور داشته اند و با روشنگری های خود موجب هدایت جامعه شده اند.
وی گفت: چگونه ممکن است کسی شهدای تاریخ از جمله شیخ فضل الله نوری،آیت الله کاشانی و مدرس، شهید نواب صفوی،سید جمال الدین اسد آبادی و دیگر شهدا را در حافظه داشته باشد و فرهنگ بسیجی را از یاد ببرد.
آیت الله عابدینی افزود: این شهیدان هیچگاه اجازه نمی دهند روحیه بسیجی که از کربلا و امام حسین نشات گرفته در جامعه به فراموشی سپرده شود.
وی گفت: بسیج به معنای واقعی شجره طیبه است و چون با ایمان انسان ها گره خورده ریشه آن نیز ثابت است.
این مسئول اضافه کرد: ریشه بسیج سنت رسول خدا، فطرت الهی و ذات انسانی است به همین دلیل هیچگاه تغییر روحیه نداده و مانند جناح های سیاسی دوستان و دشمنان خود را تغییر نمی دهد.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: روحیه بسیج با تغییر و تبدیل فاصله دارد و همواره با پیروی از ولایت فقیه به مقابله با استکبار جهانی قد علم می کند.
وی گفت: امروزه قدرت بسیجی کشور از صهیونیست ها گذر کرده است و موشک های نقطه زن ایران به دنبال عقبه صهیونیستها هستند که همه به مدد روحیه و تفکر بسیجی به دست آمده است.
عابدینی با اشاره به کنگره سه هزار شهید استان، گفت: خداوند را شاکر هستیم که وظیفه سنگین کنگره سه هزار شهید استان به همت همه اقشار برگزار شد و باید از تمامی دست اندر کاران این کنگره قدردانی کرد.
وی گفت: صاحب مجلس و روح دهنده این کنگره خود شهدا بودند و روح شهیدان باعث عظمت اجلاسیه های این کنگره شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.