به گزارش ایرنا، مرتضی شهیدزاده روز یکشنبه در حاشیه بازدید از کارگاه خط انتقال آب از سد طالقان به خبرنگار ایرنا گفت: از این رقم 2 هزار میلیارد ریال در بانک صنعت و معدن برای صادرات تولیدات صنعتی و چهار هزار میلیارد ریال در بانک کشاورزی برای صادرات تولیدات بخش کشاورزی سپرده گذاری شده است.
وی افزود: برای خرید اجناس داخلی توسط کشورهای خارجی نیز اعتباری بدون سقف در نظر گرفته شده است که به تولید کننده داخلی پرداخت می شود تا بتواند تولیدات خود را با سهولت بیشتری به فروش برساند.
این مسئول اضافه کرد: صندوق توسعه ملی تحت سیاست های مقام معظم رهبری، مصوبات مجلس شورای اسلامی و چهارچوب های تعیین شده باید از پروژه های بزرگ بخش خصوصی که جنبه اقتصادی داشته و می تواند منافع نسل آینده را تامین کند حمایت نماید.
وی با اشاره به توانمندی های استان، گفت: قزوین به لحاظ نزدیکی به پایتخت و فاصله اندک با فرودگاه پیام امکان تولید خدمات و کالاهای صادراتی و صادرات با قیمت ارزان را دارد و باید کمک کنیم تا زیرساخت های آن توسعه یابد.
بهشتی زاده تصریح کرد: به عنوان مثال قزوین به پایانه های صادراتی برای تولید کالاهای استاندارد در بسته بندی های مختلف و نگهداری چند روزه آنها نیاز دارد و صندوق آمادگی حمایت از طرح های استان را در این زمینه دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.