به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قزوین، مهدیه سادات قافله باشی روز یکشنبه در نشست اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و کارشناسان امور سینمایی که با موضوع پردیس سینمایی برگزار شد، فرهنگ و هنر را زیر بنای توسعه و تعداد صندلی ها و سالن های سینمایی را معیاری جهت توسعه شهری دانست.
وی اضافه کرد: توجه به حوزه های عمومی به ویژه در عرصه فرهنگ و هنر لازمه توسعه همه جانبه است و برای تحقق شهری که تمام اقشار آن بتوانند از امکانات فرهنگی قابل دسترس برخوردار باشند، باید تلاش ها را مضاعف کرده و از طرح های کارشناسی شده در این بخش حمایت کنیم.
قافله باشی، ساخت پردیس سینمایی را یکی از همین امکانات فرهنگی برشمرد که درعین آنکه موجب آشتی دوباره مردم با سینماها می شود و همچنین در فروش مناسب فیلم ها و رونق گیشه های سینما موثر عمل می کند.
رییس حوزه هنری قزوین نیز در این نشست گفت: با توجه به سابقه تاریخی و غنای فرهنگی قزوین هم چنین استقبال رو به رشد خانواده ها به ویژه جوانان و گسترش شهر ضرورت طراحی و احداث پردیس چند منظوره فرهنگی با کارکرد سینمایی بیش از پیش احساس می شود.
علی هوشمند افزود: امیدواریم با کمک های صورت گرفته این طرح به سرانجام مطلوب خود برسد و ما در آینده نزدیک شاهد گشایش فضایی کاملا استاندارد در شان و منزلت مردم شریف قزوین باشیم.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.