به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در سومین روز کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین که به جامعه بانوان اختصاص دارد افزود: انقلاب اسلامی یک پدیده منحصر به فرد است و به تبع آن تمامی حرکت ها بعد از انقلاب نیز به نوبه خود پدیده های منحصر به فرد هستند که از آن جمله هشت سال جنگ تحمیلی بود.
وی گفت: تفاوت عمده جنگ هشت ساله تحمیلی با جنگ های دنیا در این است که در این جنگ تمامی اقشار از زن و مرد و پیر و جوان در جایگاه خود برای دفاع از انقلاب و ایثارگری تلاش کردند .
استاندار قزوین ادامه داد: فراموش نمی کنیم مادران، همسران، خواهران و دخترانی که پیشانی بندها را بر پیشانی های بلند همسران، برادران و پدران خود بستند و آنها را بدرقه جبهه کردند و پس از چندی پیکر بی سر عزیزان خود را تحویل گرفتند .
زاهدی گفت: فراموش نمی کنیم زنانی که گریه های آنها نشانه ذلت نبود بلکه نشانه عاطفه و احساس بود و فریاد آنها از سر تسلیم نبود بلکه فریادی بود که تا ابد عالم باقی است و به عنوان فریاد حق طلبی و حق جویی فضای گیتی را آکنده از شهادت و عطر حق طلبی خواهد کرد.
این مسئول گفت: ادای احترام می کنم به همه جامعه زنان استان قزوین به ویژه مادران، همسران، دختران و خواهران شهدای عزیزان، همسران، مادران و جانبازان عزیزی که باید به آنها نیز افتخار کرد.
زاهدی افزود: به عنوان مثال طی روزهای گذشته جانباز لرستانی که 10 سال در کما بود به شهادت رسید و همسر این شهید چنان از این جانباز در کما مراقبت کرد که کوچکترین زخم بستری نداشت و باید به این همسران صبور و عالی همت ادای احترام کرد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.