به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی فرخزاد بعدازظهر دوشنبه در دیدار با رییس فدراسیون اسکی تاکید کرد: منطقه کامان و زرشک در قزوین به علت مصوبه دولت مبنی بر ایجاد منطقه گردشگری، زمینه قانونی و مصوبات اجرایی آن برای همه نوع فعالیت، به خصوص اسکی فراهم شده است.
این مسئول، نزدیکی منطقه کامان و زرشک به قزوین و سرمایه گذاری های صورت گرفته در آن طی سال های گذشته را از مزیت های قابل توجه آن دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه افراد زیادی از قزوین برای ورزش اسکی به تهران مراجعه می کنند، با راه اندازی این منطقه گردشگری می توان از پیست آن برای علاقه مندان به این ورزش در سطح استان و حتی استان های همجوار استفاده به عمل آورد.
فرخزاد در ادامه به ایجاد مدرسه اسکی در پیست کامان و زرشک اشاره کرد و یادآور شد: حمایت های لازم در این رابطه و نیز میزبانی رقابت های اسکی از سوی استان فراهم بوده و حتی آمادگی لازم را برای فعالیت برخی دیگر از رشته های ورزشی را در این منطقه داریم.
به گفته وی، همواره سعی شده تا از ظرفیت تمام شهرها و روستاهای استان به بهترین شکل ممکن استفاده شود و برای راه اندازی ورزش اسکی از امکانات سایر مناطق، به خصوص شهرستان آوج نیز می توان بهره برداری کرد.
در ادامه این دیدار، سید عبدی افتخاری، رییس فدراسیون اسکی گفت: بدون شک در آینده و با راه اندازی منطقه گردشگری و پیست اسکی کامان و زرشک، این استان می تواند میزبان برگزاری رقابت های ملی و بین المللی باشد و برای شروع پیشنهاد میزبانی مسابقات نونهالان اسکی کشور ارایه به قزوین داده خواهد شد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.