به گزارش ایرنا، اکبر اسکندرنژاد یکشنبه شب در آیین تجلیل از نویسندگان و ناشران حوزه دفاع مقدس در قزوین افزود: تالیف و نشر کتاب های مربوط به این حوزه یکی از نیازهای جدی فرهنگی جامعه ما به شمار می رود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین ادامه داد: طی سال های اخیر شاهد نشر کتاب هایی در این حوزه بوده ایم که مخاطبان زیادی پیدا کرده و موجب معرفی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شده اند بنابراین باید اذعان کرد آثار کیفی در این خصوص می توانند تاثیرگذاری بالایی داشته باشند.
اسکندر نژاد گفت: باید در مقابل برخی کتاب های بی ارزش و دارای محتوای نامناسب کتب مربوط به حوزه ایثار و شهادت که بینش و معرفت مخاطبان را افزایش می دهد، قرار داده شود.
وی اظهار داشت: متاسفانه در خیلی موارد به تولید یک اثر کیفی بی توجه هستیم به گونه ای که برخی کتاب ها حتی ارزش یک بار خواندن نیز ندارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: هر قدر در مورد ایثار و شهادت بنویسیم بازهم کم است چرا که باز عمق و عظمت کاری که شهدا کردند را آنچنان که باید و شایسته است، بیان نمی کند.
در این مراسم از 14 تن از نویسندگان و ناشران کتاب های حوزه دفاع مقدس به مناسبت برگزاری کنگره سه هزار شهید قزوین تجلیل و قدردانی شد.
9905*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.