به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: معلمان در کشورهای پیشرفته از جایگاه والایی برخوردار هستند و ما نیز باید به این سرمایه های اصلی جامعه بیشتر توجه کرده و برای حل مشکلات آنها اقدام کنیم.
وی گفت: اگر قبول داریم انسان محور همه تحولات است باید به معلمان و پرورش دهندگان انسان ها بیشتر توجه کنیم چون نسل های آینده کشور تحت تاثیر این قشر پرورش می یابند.
زاهدی افزود: حل نشدن مشکلات جامعه فرهنگیان از قبیل پرداخت نشدن مطالبات زیبنده کشور نیست و باید مجموعه نظام، مجلس شورای اسلامی و دولت برای حل این مساله به صورت جدی تر ورود کنند.
استاندار قزوین ادامه داد: معلمان و فرهنگیان واقعا جامعه صبوری هستند و با انگیزه الهی و برای خدمت خالصانه وارد میدان شده اند و باید مسئولان حل مشکلات آنها را وظیفه خود بدانند.
وی گفت: خوشبختانه سند بنیادین تحول آموزش و پرورش در کشور تدوین شده است که می توان با اجرای دقیق آن برای حل مشکلات این دستگاه اقدام کرد.
زاهدی با بیان اینکه پذیرش مسئولیت امری خطیر و دشوار است، افزود: باید به گونه ای در سمت ها و مسئولیت های خود کار کنیم که هنگام تودیع شرمنده درگاه الهی، شهدا و مردم نباشیم.
در پایان این مراسم با اهدای لوح از زحمات سالار قاسمی قدردانی و خیرالله رحمانی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین معارفه شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.