این روزنامه به نقل از روابط عمومی دادگستری استان به دیدار حجت الاسلام نورالله قدرتی با جمعی از مردم قزوین در مسجد محمد رسول الله (ص) پرداخته و آورده است: در سال 96 برای هر پنج نفر از مردم قزوین یک پرونده تشکیل شده و بیش از یک میلیون مراجعه به دستگاه قضایی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: با تمامی تلاش‌ ها و تهاجم‌ های فرهنگی دشمنان، باز رویش‌های نظام بیش‌تر از ریزش‌ها بوده، ولی در هر حال وجود 260 هزار پرونده و چهار هزار زندانی در استان نگران‌ کننده است.
حجت الاسلام قدرتی ادامه داد: تشکیل شورای عالی آسیب ‌های اجتماعی و حضور مقام معظم رهبری در جلسات چند ساعته آن نشان می ‌دهد که در موضوعات اعتیاد، فضای مجازی، طلاق، خانه‌های مجردی، حاشیه‌ نشینی و خشونت خوب کار نشده است.
حمل ‌و ‌‌نقل همگانی، راه برون‌ رفت از تنگناهای ترافیک شهری به قلم مهدی رضایی دیگر عنوان این روزنامه بوده که در آن به مسایل و مشکلات ترافیکی شهر قزوین پرداخته شده و خاطر نشان کرده: تجارب کشورهای دیگر در حوزه حمل‌ و ‌نقل شهری گویای آن است که روش ‌های مبتنی بر احداث معبرهای تازه در بافت ‌های تاریخی شهرها به کلی منسوخ شده و در سایر بافت ‌ها نیز بیش از آنکه اولویت با خودروهای سواری شخصی باشد؛ تمرکز بر گسترش حمل ‌و‌ نقل همگانی و بهره ‌گیری از سیستم‌ های نوین ساماندهی ترافیک شهری است.
سیاسیون دست از سر دستگاه قضایی بردارند دیگر عنوان این روزنامه محلی قزوین است که در آن به نقل از رییس کل دادگستری استان در مراسم تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان آبیک آورده است: تعریف کاربردی عدالت، اجرای قانون است و در عدالت قضایی بر اساس ادله و بینه حکم صادر می‌شود و در عین حال نیز بزرگترین کمک به نظام و ولایت و تقویت آنها را خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است.
حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه مردم به نظام دلگرم می ‌شوند، افزود: سیاسیون باید دست از سر دستگاه قضایی بردارند تا مسئولان این دستگاه بتوانند براساس حکم اسلامی و قضایی، احکام صادره را اجرا کنند.
دیدار اعضای ستاد کنگره ملی سه هزار شهید قزوین با مقام معظم رهبری، شهید فهمیده الگوی عملی برای دانش آموزان متعهد است و احداث اتاق مادر و کودک در اماکن عمومی اجباری است از دیگر عنوان های روز شنبه روزنامه ولایت بود.
ولایت، روزنامه محلی استان قزوین است که به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمدحسن سلیمانی روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته منتشر می شود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.