جواد حق لطفی بعدازظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: بارش برف علاوه بر آوج، گردنه های قسطین لار و بهرام آباد در منطقه الموت و بخش طارم سفلی، حوالی اردک را نیز سفید پوش کرده بود.
این مسئول ادامه داد: برای بازگشایی و نمک پاشی سطح جاده های اصلی و فرعی استان شب گذشته 200 تن ماسه و نمک با استفاده از 50 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری به کار گرفته شد.
حق لطفی با اشاره به اینکه هم اکنون ترافیک در سطح راه های ارتباطی استان عادی و روان است، اضافه کرد: مسافران در شرایط تعطیلی باید ضمن مدیریت در امر سفر، زمان بازگشت خود را طوری زمان بندی کنند تا به ترافیک های سنگین و طولانی برخورد نکنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر نیروهای راهداری با 265 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین خود در طول راه های ارتباطی، به خصوص گردنه های استان مستقر بوده و برای هر نوع عملیات زمستانی آماده هستند.
این مسئول راهداری در پایان تاکید کرد: سامانه 141 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سئوالات مسافران و رانندگان در خصوص آخرین وضعیت راه های ارتباطی است.
استان قزوین دارای 6 هزار و 671 کیلومتر راه بوده که 217 کیلومتر آن آزادراه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و 820کیلومتر راه روستایی است.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.