به گزارش بعدازظهر ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سردار مهدی محمودی افزود: برای برگزاری باشکوه کنگره ملی سه هزار شهید که به مدت 4 روز در مکان نمایشگاه بین المللی قزوین پلیس تدابیر ویژه امنیتی - انتظامی و ترافیکی برای این رویداد تاریخی و فرهنگی استان اتخاذ کرده است.
وی ادامه داد: کنگره ملی سه هزار شهید استان فرصتی است که بتوانیم از امنیتی که حاصل خون شهدا است با پوشش امنیتی - انتظامی و ترافیکی در برگزاری هر چه مطلوب این مراسم در برابر ایثار و شهادت آنها ادا دین کنیم.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه این کنگره با حضور خانواده سه هزار شهید استان، مسئولان لشگری و کشور و آحاد امت حزب الله برگزار و از حساسیت بالایی نیز برخوردار است، تاکید کرد: در برگزاری این رویداد و در راستای تامین امنیت مراسم گشت های پیاده و خودرویی ناجا فعال بوده و پلیس راهور استان نیز ضمن اعمال محدودیت های ترافیکی در مبادی منتهی به مکان مراسم بر تردد و ترافیک خودروها نظارت کامل خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه محدودیت های ترافیکی از تقاطع صدا و سیما، میدان حج و اسماعیل آباد به سمت نمایشگاه بین المللی اجرا می شود، یادآور شد: محدودیت های ترافیکی از ساعت 7 تا 13 در این مراسم اعمال خواهد شد.
رییس کمیته امنیت و حفاظت کنگره ملی سه هزار شهید استان اضافه کرد: تردد به اسماعیل آباد از سمت میدان شورا به آزاد راه و از اسماعیل آباد به قزوین از آزاد راه و از دیگر مسیرهای منتهی به قزوین در زمان محدودیت های ترافیکی امکان پذیر خواهد بود.
سردار محمودی در پایان اضافه کرد: شهروندان در طول مدت برگزاری این کنگره همکاری لازم را با پلیس در جهت تامین نظم و امنیت داشته باشند.
کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین از 20 تا 24 آبان ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.