به گزارش عصر ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ نصرالله بیگلری اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر یک مورد سانحه رانندگی در عوارضی قزوین - کرج، حوالی میدان مینودر، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل حادثه مراجعه کردند.
این مسئول انتظامی ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده از سوی پلیس مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری لیفان به دلایل نامعلومی واژگون و در این حادثه متاسفانه راننده خودرو به دلیل جراحت های وارد شده جان خود را از دست داده است.
به گفته وی، برابر اعلام نظر کارشناس پلیس راه، علت این حادثه توجه نکردن به جلو از سوی راننده خودرو سواری اعلام شد.
سرهنگ بیگلری با اشاره به حادثه بعدی، افزود: کارشناسان پلیس راه با اطلاع از وقوع یک فقره تصادف در جاده قشلاق واقع در شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام و مشخص شد که یک دستگاه خودرو پژو 405 با یک کامیون برخورد و راننده سواری پژو در این حادثه فوت و سرنشین دیگر آن نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل شده است.
رییس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه انحراف به چپ راننده پژو 405 نسبت به کامیون بوده است.
سرهنگ بیگلری در پایان به شهروندان توصیه کرد تا هنگام رانندگی ضمن رعایت سرعت مطمئنه، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و در حالت خستگی و خواب آلودگی به استراحت بپردازند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.