به گزارش ایرنا، عبدالله گنجی روز یکشنبه در نشست با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار افزود: تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام موجب بازتاب تفکر انقلاب اسلامی در سطح جهان و آشکارشدن بسیاری از اسناد مهم جاسوسی در سفارت آمریکا شد.
وی افزود: اگر فتح لانه جاسوسی صورت نمی گرفت امروز ایران در زیر چنگال آمریکا دست و پا می ‌زد و انقلاب اسلامی نیز به رشد و تعالی فعلی دست نمی یافت.
مدیر مسئول روزنامه جوان با اشاره به دلایل مخالفت کشورهای استکباری با انقلاب اسلامی افزود: بسیاری از این کشورها در ابتدا انقلاب اسلامی را از جنس سایر انقلاب های جهان و بدون خطری برای خود محسوب می کردند ولی بعد از درک ابعاد این انقلاب توطئه‌ها علیه جمهوری اسلامی آغاز شد.
گنجی با بیان اینکه تفکر شیعه ذلت را نمی ‌پذیرد، اضافه کرد: طبق فرموده امام خمینی (ره) در مکتب ما یا چنگ و دندان ابرقدرت‌ها را می شکنیم یا به شهادت می‌ رسیم که هر دو پیروزی است و این تفکر، سلطه آمریکا را نمی ‌پذیرد.
وی افزود: مشکل اصلی آمریکا وجود کشور ایران است و برای دست یابی به اهداف براندازانه خود موشک و سلاح هسته ای را بهانه کرده و در پی القای تفکر اشتباه ناسازگاری معیشت و انقلاب در کنار هم است.
این تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه ایران طی 40 سال گذشته هیچ اقدام خصمانه ای مقابل آمریکا انجام نداده است، افزود: همواره حقیقت در تاریخ می ‌ماند و به آیندگان منتقل می‌شود و ما باید ببینیم آیندگان درباره ما چه می‌گویند و تاریخ چه قضاوتی در مورد ما خواهد کرد.
مدیر مسئول روزنامه جوان گفت: خوشبختانه رفتارهای بی منطق رییس جمهور آمریکا موجب تقویت منطق نظام جمهوری اسلامی در جهان شده است و در ادامه به خودکفایی بیشتر کشور در تمامی زمینه ها منجر خواهد شد.
وی با اشاره به تحریم های جدید آمریکا افزود: در واقع این تحریم ها فرصتی برای خلاقیت و شکوفایی استعدادهای ایرانی است و باید با تبدیل تهدیدها به فرصت ها زمینه رشد و شکوفایی بیشتر ایران را فراهم کرد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.